Sv;


Postat av: Luuuungan

Vad är din favorit musik? 
Vilka är de dom du älskar mest?
Måånga syskon & bröder?
Är du nöjd med dej själv eller vill du ändra ngt?
Favorit dryck?
Ge ex på ngr av dina favorit videos?
Berätta ngt som vi andra inte vet snällllaaaaa.


Sorrryyyy för e så nyfiken, men du berättar inte sååå mycke direkt å vill gjärna veta. Skulle acceptera om du skrev & svara på alla mina frågor. 

BTW!! Skit fina ögon!!! Kramizzzzz

SV: Tack så mycket för berömmet om mina ögon. Jo visst kan jag berätta lite sånt stuff. Har inget annat för mej just nu iaf faktist. 

Nu är de så att JAG ÄLSKAR ROCK! de kan vara hårdrock, Depp rock, Eller vanlig rock. Reggae är också bra faktist.

Nickelback är fan dom bästa!

 

Den jag älskar är ju framför allt mina vänner & min familj. Anars är de såklart Min bby JOHAN KULAS! Han är ba för jävla underbar! 

 


Ja jag har många syskon ienligt mej! Emma, Sebastian, Mikaela, Nattalie, Dorota, Pontus & Chris. 
hehe nej men seriöst så är de Emma, Seb & storesyrran Chrissane. 

 

Fettsugning skulle jag inte säga nej till! 

 

COCA COLA & FANTA LEMON -in my heart

 

Nickelbacks videos är såå grymma. Vissa är ju så jävla sorgliga så man döööör. 



 

Ngt som ni inte vet? hmm, ni kommer garva för att jag har hört av johan att jag Skrattar, Pratar & slåss i sömnen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback