long time ago / Praoen

Jag har inte bloggat på typ 2 veckor nu, Tröttnat kanske? Jag venne vad de är med mej men men ska försöka så gott de går! Har faktist lite lite bilder från paoen i stockholm som jag va på i 2 veckor. Dock är dom tagna med mobilen så de blev inte så bra men funkar iaf!
arbetskläderna (Hade oftast bara denhär som jag fick av dom) InnTech ;)
Alla söta färger & skär maskinen. Där man gör texterna till ex en skylt.
'
Där jag brukar vara som mest.
Ett ex på en skylt. Dedär blåa är de som va på tidigare bild röd. Man får bestämma själv vad man vill ha för färg på skylten. På de där blåa lägger man sedan texter på. Tex en vägbeskrivning eller liknande.
Arlanda Airport reklam som kommer ut ur maskinen där. De är som en stor uskrivare kan man säga. Man kan skriva ut vad man vill på vilket matreal man vill.
'
Dehär kallas att skrota. De är som ett stort vitt klistermärke som Skär maskinen (va på bild ovan) Skurit. 
På denhär bilden va de väldigt små & smala texter man skulle skrota. Ibland ska texterna vara kvar & ibland är 
det de som är runt som ska bort. De är olika brosse på vad han eller hon beställt.

Haden lite tråkigt så va ganska slarvig med dom små texterna. Saknade ju Min bby sååå oerhört mycke :/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback