Guess?

Gissa vilken låt! (Har såklart översatt) De är på ngt annat språk. Jag lovar att alla har hört den! ;)

Jag vandrar runt jag vet inte var jag hör hemma.
ytterligare en resa i stan va fan ska den leda mej till.

Alltför länge har jag varit natt räven
så många vackra människor i inre köpenhamn
ser en siluett försvinner du med samma, Var är du nu, Var är du nu
Kärleksfullt kallar nu på natten, du ringer, här är för mycket buller, kan inte höra mejsjälv.
Jag hitta dig, ser du mej? För även om jag inte det vet ditt namn Så....

Jag uppmanar er
Jag, Jag uppmanar er. 
Jag uppmanar er.
----II-----


Står här igen, och bränner bort mina Pengar 
Jag ser dig ute i mängden, och skeppare bara ett hjärtslag.

Alltför länge jag har jag varit natt räven,
så många vackra människor i inre köpenhamn
ser en siluett, försvinner du med samma, Var är du nu. Var är du nu..
Kärleksfullt kallar nu på natten, du ringer, här är för mycket buller, kan inte höra mejsjälv.
Jag hitta dig, ser du mig? För även om jag inte det vet ditt namn Så..


Jag uppmanar er
Ja, Jag uppmanar er. 
Jaf uppmanar er.
----II-----


Allt för länge har jag varit natt räven i inre köpenhamn. 
ser en siluett, försvinner du med samma, Var är du nu. Var är du nu


Jag uppmanar er
Ja, Jag uppmanar er. 
Jaf uppmanar er.

----II-----


Kommentarer
Postat av: Emmily

Rasmus Seebach, natteravn:)

2010-10-23 @ 09:53:47
URL: http://dahlbergemmily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback