@:?.%¤%#¤&4½!

Jag & Johan har bråkat & denhär gången vet jag fan inte om jag pallar mer, Kanske de tar stopp efter 3 månader? visst.. De är jävligt tråkigt om de skulle göra de, Jag är sååå kär & älskar honom otroligt mycke. De blir bara jobbigare & jobbigare att flytta hem sen till sommarn om han & jag skulle hålla ihop. Han har ju gått om en klass så han måste gå ett år till. De är verkligen förjävligt. När man äntligen hittat någon så skiter de sej. Kunde han inte kommit in i mitt liv för ett år sedan? Så man kunde slippa att va så orolig. Skulle jag kunna flytta hem nu efter 3 mån? NEJ! Fatta hur de kmr kännas när vi har 9 månader? Skulle aldrig kunna lämna honom. FAN, Varför ska allt va så svårt... Johan Oskar Stefan Kulas, Jag älskar dej med hela mitt hjärta. 

Vet fan bara inte hur allt kommer sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback