svar på tal


maja ! <3 om Dålig uppd.:
*Vart bor du någonstans i kalmar(på psykhem eller droghem eller något sånt) och hos vem?!
Varför bor där och varför fick du flytta ditt?!
Vill du flytta hem och när flyttar du hem?!*

SV: Jag bor i en liten ''by'' som heter Ruda som ligger i högsby komun som ligger i kalmar län i småland. Psykhem? Droghem? NEJ! Jag bor hos Mailys & Svenne och lilla isak som är 9 år.
Jag Fick flytta hit pågrund av min frånvaro, Bråk hemma,
Gjorde aldrig som ngn vuxen sa åt mej att göra utan
levde mitt egna liv helt enkelt med mina egna regler. Festa mycke
(åkte jämt fast på MP av Polisen) För jag har jämt sån dum ide &
ska alltid snacka med snuten -.-' Resten är mer personliga saker om vrf jag flytta.
De finns ju fler andledningar som jag inte tänker ta upp. Vill jag flytta hem? hmm...
 Jag saknar ju alla däruppe å vill faktist flytta hem. Men de finns vissa personer
härnere som jag inte vill flytta ifrån osv. Skolan går ju jävla bra nu så vågar nog
inte riskera att flytta tillbaks för då kmr nog skolan dra pungen i gruset igen.
Jag skulle flyttat hem den 1 april men de blev inte så. Så nu har jag 2 alt; Flytta hem i sommar eller efter att jag gått ut 9an. Mitt val.

Hoppas du är nöjd med ditt svar maja.


Kommentarer
Postat av: maja ! <3

Det var inte menningen att låta så otrevlig och nyfiken :) det blev bara så när jag skrev ! ;)<3

p.s. du e gryymt fiin asså ! :) <3

2010-05-24 @ 19:57:31
Postat av: Anonym

saknar du inte din familj ?:(

2010-05-25 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback