Frågor & svar

postat av: nattalie lundell
www.theoneandonlynattie.blogg.se 

1. Vad är orsaken till att du flyttade hit ?   
2. har ju bara fått veta att du typ inte skötte dig , på vikket sätt?
svar: jadu natta, du ställer jämt så lustiga frågor ;)
1. Kom inte överrens med mamma helt enkelt
2. Har inte haft vett i skallen antar jag,Fast de är ingen big deal direkt, svarar nästan samma som på första frågan



postat av: Alex
 Någon random som gillar att veta saker om mitt sexliv som ni kanske märker? han ställde hundra frågor.


1. Har du haft trekant?
2. Har du fått kuk i röven?
3. oskuld?
4. asså om man säger nej betyder det att man har haft?
5. föredrar du stora eller små kukar?
6. Gillar du muskler?
7. Vilka isåf?
8. om din kille va spinkigmen bra utessende vax i håret
eller skulle du ta en med en fin kropp som är vältränad och ansiktet är helt okej vilken skulle du ta?
9. Varför?
10. Vet du någon porrsida utan virus?
svar: Hoppas du får som du vill nu..
1. nej
2. nej
3. inte så personligt så.. nej
4. om du inte vet vad du frågar så fråga inte?
5. meh, idiot..
6. Ja men de är absolut inte viktigast
7. armarna & magen
8. Han med finast ansikte?
9. För att de första man tänker på när man ser en kille är ansiktet, sen tänker man på kroppen om hu vältränad människan är. Fast jag säger såhär, bara han inte är tjock!
10. Fråga din mamma ist?



Postat av: Emmily
http://emmilys.webblogg.se/
1. hur kommer det sig att du tappade så mycket hår? blink
2. Vilka är dina närmsta vänner?
3. Hahah hur många har du haft samlag med?
4. Visst älskar du mig?(:
Hahaha var bara tvungen JULLAN!
svar: Rolig du är gmn..
1. sönderblonderade håret å de vet du -.-
2. Mickis, dorre, Millan, Pontus (tysken), EMMILY! -.-'
3. Har ingen nånting med att göra! =)
4. klart jag gör :)


Postat av: sofia
1. Hur mycke älskar du din pojkvän?
2. Längsta seriösa förhållandet?
3. är du smart?
4. Är du nöjd med ditt utseénde?
kraaam

svar: mh kram på dej med, hoppas du blir nöjd med svaren
1. älskar vet jag inte, går inte beskriva direkt hur mycke jag känner för honom.
2. Simon är mitt längsta seriösa faktist ;)
3. klart jag är, fast de är inte många som tkr de fattar inte vf.. (?)
4. Ja verkligen, fast de finns saker jag vill ändra, Men så är de väll på alla? Man har alltid ngt att klaga över


Postat av: steffies
1. Vilka bloggar läser du?
2. Favvofärg?
svar:
1. http://olls.webblogg.se/, http://emmilys.webblogg.se/, dessies & kissies, Sen finns de fler..
2. ROSA! LOVE


Postat av: k
Varför är du så jävla sexig Julia!?
svar: i've got it from my mama! nej driver men jag vet faktist inte (?)


Postat av: anna strand
http://elisabethstrand.blogg.se/
1. sommar eller vinter?
2. dansa eller nån sport?
3. surt eller sött godis?
4. strut glass eller mjuk glass?
favorit:
5. låt?
6. mat?
7. sport?
8. skolämne?
svar: här vill man veta serja ;)
1. sommar lätt!
2. är inte sportfixerad direkt, dans e inte min grejj heller
3. surt! ;)
4. både och
5. svårt, men kalle baah - You are my angel e jävligt bra tröttnat aldrig.
6. Tacos & sallad
7. hmm.. Fotboll isåf
8. Matte & bild är ju fan dom bästa ämnerna!

Postat av kim:
1. Vad har du för humor?
2. Filmsmak på skräck? Tortyr eller spökfilmer?
3. Gillar du att blogga?
svar:
1. Olika.. jag å mickis började garva ihjäl oss till en video med en bajskorv & ett päron de va nog de roligaste jag vart med om tror jag..
2. Gillar båda delarna, vadå vill du glo film med mej snygging? hehe
3. klart jag gör! anars skulle jag aldrig göra de direkt, fast ibland e man lat & orkar inte.



postat av: Jonaschen
1. Hur är de där du bor?
2. Va de jobbigt att byta samhälle så fort?
3. Finns de snyggare killar där än i sthlm?
svar:
1. typ bäst?
2. Nejdå, Fick dom bästa polarna här! utan Millan & dorota vet jag inte vad jag skulle göra.. Får ju inte glömma killen också hihi srry love u bby.
3. om man säger såhär så finns de fler killar som ser OK ut i sthlm, Här finns de fåtal snyggingar men dom e riktigt fina, Vill ju inte skryta men jag har värdens snygging till kille ;)


Postat av: sandra C
1. Är du nöjd med din kropp?
2. Vad är de viktigast hos killar?

svar:
1. nja, vill gå ner ett par kg sen e jag nöjd!
2. ansiktet & hur han beter sej allmänt

Jonatan:
1. När Flyttar du hem?
2. Träffas då? ;)

svar:
1. Ingen aning men flyttar nog inte till sthlm på ett tag.
2. nej, känner inte dej?

Kommentarer
Postat av: Emmily

Hahaha jag var bara tvungen att fråga det, men jag vet hur många hihi^^men det är hemligt! SHYYYYYYY! <3

2010-03-10 @ 09:53:24
URL: http://emmilys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback