omg

Va ngn annonym jävel (som vanligt) som frågade fall jag alltid är ''såhär'' (?)

om du (vem du nu är Undrar ifall jag alltid är en egoist vilket jag tror att du undrar eftersom du skrev frågan i ett sånt ego inlägg.) Men iaf så NEJ Jag är absolut inte såhär anars, När jag umgås med folk är jag verkligen inte de. De får ju andra människor tycka saker fast man kan ju inte alltid vara älskad? Blink*. Liksom Jias har 2 olika personligheter om man säger så. 1) BloggJias, kan vara bitchig, självsäker, dum, m.m 2)Vanliga Jullan, Normal liten plutt som oftast aldrig fattar ngt haha driver men kan vara lite trög & folk som inte känner mej får oftast fel uppfattning om hur jag är. Dom tkr jag är kaxig, bitchig m.m och de förstår jag eftersoom dom inte vet hur jag är att umgås med & Bara ser mej ibland skolan kanske? + Läser min blogg. Men seriöst så orkar jag inte bry mej, Folk får ju tycka å tänka hur dom vill? De är ju deras problem igentligen att dom orkar lägga energi på att ''hata/tycka illa'' om mej. -.-'

Hoppas du är nöjd med ditt svar din anonyma jävel

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant. love u

2010-03-15 @ 23:17:45
Postat av: Nathalie :D

Det är sant Julia :)

Du är inte alls så dum och så , Du är julia den snälla :) hihi. <3

2010-03-16 @ 16:51:13
URL: http://theoneandonlynattie.blogg.se/
Postat av: Anonym

FITT JULIA

2010-03-17 @ 13:59:17
URL: http://dfsdf
Postat av: Emmi

fitt julia?! Hon är värdens underbaraste. så du måste vara någon random tönt

2010-03-17 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback