oh no

Vi satt vid matbordet häromdan & jag är bara tvungen att berätta vad som hände dom kunde inte äta för att dom garva så mkt. herregud

svenne: Jag såg tranar på gärdet idag!
Mailys: Jasså
Jag: Är tranar sånna där stora vita runda?
svenne: va?
Jag: Ja, ni vet sånna som är på åkrarna?
svenne: vaaa!?
Jag: Ja men dom stora vita runda sakerna dom har ställt ut på åkrarna, de ser ut som stora toapappersrullar?

Mailys & svenne började garva å jag fattade som vanligt ingenting..

svenne: Tranar är fåglar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha ofta?

Då måste du testa att se den tredje filmen på prämieren (stavning)

Puss

2010-03-22 @ 21:46:54
URL: http://robertfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback