Jias lá Tisdag!

vaknade ofc? åkte bussen till skolan som vanligt?
va i skolan (som jag alltid är) tills jag slutade 15:10
Vänta på bussen påväg till simon.
Va hos Värdens finaste pojkvän! ohh he is great, I love.
Vi tittade på The Grudge 2 som jag inte direkt gillade.. Den va typ scary?
Sven kom & hämtade oss, skjutsade älsklingen till högsby
jag å svenne åkte hem.
Gjorde en såndär smothie that i love!
Blev bjuden på en snickers ;o åh dom flesta vet att jag inte äter de så jag tackade nej, no reason to why.
De är lite pinsamt, eller hur alla salembor?
satte mej vid datan för att bjuda er på skojj.
Lyckades inte.
NU vill jag sova. Intressant dag va? INTE!? då skulle du inte läst allt, hihi u love me ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag älskar dej my sexything

2010-03-10 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback