Helgen

Nu ska ni få veta vad jag gjorde i helgen!
Fredagen
Stannade kvar i högsby efter skolan å gick hem till dorota ett tag, vid halv 2 mötte jag simon & stog å snackade med honom, Efter de gick jag hem till dorre igen. Vi fixa till oss å drog till Nattfotbollen. Gick runt hörnet å tog en öl (precis innan väktarna kom) vilken tur vi har! Sen så va vi inne å titta fotboll + killar. Efter ett tag gick vi ut å klunkade lite till. Sen gick vi tillbaks å efter en stund så fick vi inte komma in -.-' Jävla idioter, Iaf så.. Vi lunkade runt lite med några killar som vi kände, hade kul osv.. Kom hem vid 2-3 å somnade direkt!
Lördagen
Vaknade upp & hade jätte ont i huvet, satt på datorn å käkade, Efter ett tag vid 3 på eftermiddan typ så åkte jag hem till ruda å fick reda på lite tråkiga grejjer :'( men de kvittar, Iaf så åkte jag tillbaks till högsby vid 6 tiden, Fixade mej hos dorre sen gick vi till press för att möta simon (skulle köpa ett pack cigg av han) Sen drog vi till UKM 
På ukm va de fan roligt, Dorota tappade sin hjärna, Vi garvade ihjäl oss åt en stupfull alkis (en kille i min skola) Vi Glodde på när folk sjöng, dansade m.m Efter de skulle vi igentligen på fest men dorota fick inte komma in för syrran så hon drog hem å jag va med kevin & sammy. Vi lunkade runt lite Mötte simon sen å hämtade nycklar så vi skulle komma in hos dom, Så vi gick hem till Simon (mitt ex) & kevin (hans bror) å chilla lite där, lyssna musik å shit, Väntade på att simon skulle kommma hem vilken han gjorde.. Vid halv 4! Fast vi va vakna så de va lungt Somnade vid halv 6 & vaknade samma morgon vid 2 på förmiddan, åkte hem å nu sitter jag här med en glass i käften ;) kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback