fyfan


karoline
om hehe:
din lilla fjortis orre, neka inte för det är så du är. du vet ingenting om riktig kärlek. såna som dej går från kille till kille på kanske bara några dar. pinsamt :) menmen du växer ifrån det lilla flicka. gör inte bort dig totalt bara. du förstör ditt rykte. :)

sv: hörru KAROLINE visst jag borde inte ta åt mej men nu gör jag de så inte alla andra tror precis som du. Sen jag flytta hit har jag varit tsm med 2st! Pontus å simon. 2st killar på ett halvår är de mkt!? Fan inte. Jag går inte från ''kille till kille'' Jag har gått från en underbar person till värdens finaste. Jag är fortfarande polare med pontus han å jag snackar om ah typ allt. Simon å jag umgås glor film m.m hemma hos han fortfarande. Så när de tar slut mellan mej å en kille så är de inte bara ''bra tack hej''  & jag kan verkligen inte hålla på med ngn annan (medveten) om de precis tagit slut mellan mej å ngn. Efter mej å pontus tog de ca 2-3 mån innan jag kunde börja träffa simon. så lägg ner verksamheten å säg inte saker du inte vet ett piss om. och btw så va de simon jag hade varit hos när jag skrev de inlägget, INGEN ''NY'' kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback