.

Postat av: Emmily
Hahahahah fail dom är skitdåliga det är en sådan jag har.. Den repar lätt i skärmen Jullan du som är klantig tänk på det förfan!!!
http://emmilys.webblogg.se/

sv: skiter väll jag i? DEN ÄR ROSA! & plus att de är en tillfällig mobil, Ska köpa en ny snart igen. Tror du på redigt att jag köpte en mobil för 1094kr å ha den länge? No way! Fast de gick på 1799 för jag skulle ha minneskort & försäkring. Får jag fråga..? Köpte du din eller har du lånat/fått den som vanligt? Jag har aldrig sett dej med en riktigt ny mobil. Jag är inte klantig? Jag har faktist andledningar till att saker å ting händer. Å du skulle adlrig skrivit dedär för jag har PMS DAMP å jag bli lätt irreterad just nu så.. sluta klaga förfan emmily!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback