Min lördagkväll

Som ni märker så bloggar jag för de mesta om alla fester jag e på osv. Typ jämt massa bilder på folk som dricker å skit. hehe ;) Iaf så tillbringade jag min lördakväll med Lilla Louise Alm som vanligt. Vi stack å söp lite också .. so vanligt..
haha! nej driver.. Back to the seriooooos, Vi drack lite stack på fest med ngr hade de jätte trevligt. Bra sammanfattning va? Kvällen slutade med att jag sov över hos mitt ex.. The sweet heart ya knöööw (a)Vi kanske va hemma vid 4 på morgonen om jag får gissa. Somnade vid 7 eller 8..

Idag mår jag suuuuper! Inte bakis eller någonting som vissa andra blev ;) Har sovit till 17:13 idag, ganska länge va? Men fan jag va trött & är de fortf. Ska börja packa nu också. Lägger in massa bilder i nästa inlägg. kisses

Visst har jag en fin flaska? Squash Cannabis.. + att spriten e grön! ;D Såååå klockren.
obs Den ska bara vara en prydnad. Inget drickande ur den inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback