Jias har Gaddat sej!

Nu äntligen har jag tatuerat mej! Yeaaaah soo happy! Men de har nog dom flesta hört.
Som idag på bion så kommer en kille jag känner fram.. FÅR JAG SE NACKEN NU DÅ JULIA?! haha.. Ryckten sprider sej snabbt. Men jag måste nogersänna att jag kanske har skrytit lite iaf.. ;)

Jag är nog ganska nöjjd eftersom jag får många komplemanger att jag har snygg tatuering osv. Men
Jag tkr ändå att de kunde blivit bättre. Men whatever jag skakade jävligt mycke också. Men de är
Bara vara lycklig att man e 14 (snart 15) & har kunnat Tatuerat sej! Inte många som kan/får de vid den åldern.


Kommentarer
Postat av: Michellé

jag tatuera mig precis när jag fyllde 14 och gjorde min senaste när jag fyllde 16 så, haha på dig :D:D

2010-07-02 @ 16:58:36
URL: http://trybjer.blogg.se/
Postat av: sarah

var gjorde du din tatuering? :)

tacksam för svar i min blogg.. puss

2010-07-18 @ 23:16:01
URL: http://checksarah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback