Tjafs med lärarn

Jävla fucktard skola jag går i.. Nattalie (min b språk lärare) som jag nämt tidigare tjafsa jag med idag igen. allt började med att jag kom försent in i klassrummet utan att stänga dörren, ni ser konversationen nedanför

Nattalie: Stäng dörren
Jias: Men varför? Du kan ju tänga dörren du står ju fan brevid jag orkar inte.
Nattalie: Men Julia du kan inte komma försent och inte stänga dörren efter dej?
Jias: Jo.. ?
Nattalie: De är Lärarna som bestämmer inte du, Lärarna bestämmer vart du ska sitta å vad du ska göra under lektionen!
Jias: ähm okej?
Nattalie: Du kan gå in i grupprummet och göra vad du vill.

När jag suttit i grupprummet ett tag så kommer hon in å säger..

Nattalite: Ta ner fötterna från bordet.
Jias: Mina fötter e utanför de är bara mina ben som e på bordet?
Nattalie: Ta ner dom nu. Vart e dina böcker? Gå å hämta dom å sätt dej här igen.
Jias: Jag vill inte jobba i boken, Du sa liksom att jag fick göra vad jag ville.
Nattalie: Du får byta engelska lärare till calle (som e en mindre grupp) Eftersom du inte gör några läxförhör å har dålig attityd mot mej.
Jias: Mhmmh bra!

hehe som ni kanske märker gillar jag inte henne precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback