Svaren


Varför färgade du de mörkt!?
svar: Jo jag hade tröttnat på de blonda så jag färgade de helt enkelt. Dom flesta säger att jag ska
ha mörkt fast de e olika vissa tycker inte de..

Du varierar mycke på din stil, Du kan komma ena dagen som en fjortis, andra som barbie, tredje som blondie,
fjärde som Emo, femte som rocker sjätte som mode brud. Vareför?
svar: Hahah de lät lite kul faktist när du beskrev de så. Varför vet jag inte riktigt jag tycker väll
att de e kul att vaeriera. Man kan ju inte alltid gå i tajta byxor? så därför kanske jag vill ha hängbrallor ngn dag
osv, Så de finns inte någon direkt andledning.

Varför flyttade du till foster?
svar: De finns många andkedningar men tänker inte ta upp dom öppet på bloggen, För de
mästa va de väll för att jag inte betedde mej normalt å ingen respect hade jag heller.

Har du de bra där du bor? Hur är din fosterfamilj?
svar: Jag har de väldigt bra, Vad ska man säga? Mailys å svenne e grymt shyssta
dom bryr sej inte om jag röker å skit så de e skönt dom chillar mycke. Sen har jag ju två syskon här, Nadia som e 18
hon slår mej hela tiden haha fast jag kanske förtjänar de vad vet jag, Sen en liten pöjk som e 9 tror jag å han kan
vara ganska irretrande, Fast de e ju småungar right?

Hur många killar har du haft nere i småland?
svar: HAHA dum fråga.. Jag har varit tsm med en som e Pontus även känd som Bonden dårå å förtillfället
så vet jag inte om de kmr bli ngt mellan mej å **** lite osäker, Fast han e så grymt fin, snygg, söt så
jag borde inte vara osäker men men.. 

Vad e de första du tittar på hos killar?
svar: ähm.. utseéndet? å Hur han beter sej.

varför tog de slut mellan dej å pontus?
svar: Vi litade inte på varann, å jag bettedde mej ganska illa mot slutändan.

Hur mycke närvaro har du nu i skolan?
svar: Jag har faktist grymt bra närvaro 98% Så fuck u bitch i made it.

Hur gick ditt senaste prov?
svar: alla rätt faktist så de gick bra

dom bästa ämnerna?
svar: Matte å bild

kan du komma hem till mej idag?
svar: haha never in my life.

Hur ofta äter du?
favoritmat?
svar: flingor till frukost oftast, Sen en macka efter skolan å kanske lite käk på kvällen de propå vad jag känner för

Är du dum eller spelar du dum?
svar: Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker

Hur ofta tänker du?
svar: ähm.. Hela tiden faktist fast de kanske inte alltid märks..

Vad gör du nuförtiden? vart är du någonstans?
svar: Jag har börjat vara med simon väldigt mycke så jag antar väll att jag e i ekeby rätt så ofta, varför?

Den bästa bloggen?
svar: Konstigt nog tycker jag faktist dessies blogg e bäst, Den är rolig, patetisk, å intressant.

Har du fått några nya smeknamn?
svar: Julia, 08an, stockholmaren m.m

Vad för musik är de för musik som du lyssnar på just nu?
svar: Kalle baah you are my angel. Den e så grymt bra, överigt så lyssnar jag på Rock, å Reggae

Vad saknar du mest från stockholm?
svar: Festerna, Polarna, å att bussarna gick hela tiden dygnet runt! Härnere går dom fan inte ofta.. 

De va dom flesta frågorna jag fick, Eller de va många som frågade samma sak å de va dom frågorna jag skrev ner, sen massa andra saker som jag inte orkar skriva upp jag är aldelles trött för de. De fanns olämpliga frågot också som jag absolut inte tänker svara på. srry



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tog inte mina frågot sexyyy'!

2010-01-27 @ 22:38:58
Postat av: Anonym

inte mina häller

2010-01-27 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback