svar på tal babes

Takeyourassoff om bleed
Du dör ju också ?

sv: Raring, Ja jag dör! Blod är äckligt hallå?

Anonym om fact about me:
sååå typiskt dej

sv: Vadå typiskt mej? Menar du min attityd eller mitt sätt? Va vill du mitt liv, om du stör de så mycke så kan du ju tagga.

mats om trött (?):
Om du skulle haft mej så skulle du nog va ännu tröttare För då skulle du arbeta mer i sängen än vad du gör på dagen

sv: Jaså? De kommer du aldrig få reda på mats, srry

AaR om love:
Det där garvade du ihjäl dej åt. efter att ****** så började du gråta för de va så kul

sv: Jajjajaj tyst om de nu andreas :P

EmiliaNilsson om Vanlig skoldag för Jias:
hahah vi småläningar är fan dom bästa någonsin :P

sv: tssss stockholmare är bäst, 08a ska man va. Liksom ni e ju efterblivna? Dörrarna på tågen öppnas inte auotmatiskt!

jonna om svar på tal:
Hahahahha köp bara red bull alla energidrycker smakar likadant

sv: Nej e du dum? Power king smakar bra, Redbull smakar bättre och hustler bäst? Vad e problemet? Om en smakar bättre än den andra kan dom ju inte smaka likadant omg så trög.

Anonym om svar på tal:
e du dum eller spelar du dum

sv: Om jag skulle va dum så skulle jag inte behöva spela eller hur?
men svar på din fråga.. INGET av dom jag e ny smålänning hur fan ska jag kunna veta allt om erat lilla bond land?


amanda om Zzzzzz.....:
Du e jätte lik din mamma :)<3

sv: hahha kanske har samma ögon men inget annat.


Anonym om cappucino la Júlia:
ska också börja köpa de, vad är det för smak

sv: Chocklad, mhmmh så gutt de är

Anonym om Frukost:
vad är de!?!?!??! batningspiller eller

sv: Nu frågar jag dej samma fråga om ngn fråga mej tidigare, e du dum eller spelar du dum?

Anonym om the best:
ni två är som ni är, bråkar ju hela tiden

sv: De är han som börja tjabba. Fast jag överreagerar ibland, Men inte alltid!

pontus norman julias lillebror om Zzzzzz.....:
julia du ser ut som ett troll utan löshår :D:D:D saknar dig :D´<3

sv: jag vet hjärtat, saknar dej också hoppas vi ses snart älskling! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback