Shoo mickis hära :D

Hejsan julias alla läsare, HAH. Nu är det så att jag har hackat julias blogg MOHAHAH. Nej men skämt o sido, jag kände bara för att skriva av mej lite grann =) Till och börja med vill jag bara säga de julia att du är en underbar person som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Oavsett vad, du kommer alltid ha en STOR plats i mitt hjärta. Du, mattias och min familj. Heheh lite roligt att jag e tsm med din kusin julia :) men du ska bara veta hur mycket jag älskar honom. Han är vääääärldens underbaraste. Skulle kunna gifta mig med honom seriöst, fast jag kanske inte alltid visar till honom hur mycket han betyder, men har lite svårt att visa känslor. Tillexempel när ja e ledsen e ja hellre för mig själv och är arg. Jag gråter inte, jag blir arg ist. Och jag försöker alltid vara glad, men bakom de finns det bara skit. Mitt liv är inte bra överhuvudtaget, mjo jag har juh mattias och mina vänner och min familj... Men ändå. Just nu dricker ja pepsi max mohahah asgött juh! Idag ska jag träffa becka, om hon pallar komma till salem för jag får inte åka till stan för matte.. Fast ja tycker de e gulligt, de visar ju bara att han är rädd om mig aaw, Kärlek till honom! Sov iaf hos han inatt, haha han lanade med sina polare, och ante var lite rökig men vi hade kul iaf ;) Hinken HAHA! Jaja.. jag slänger in en bild på mej å jullan och 3 utav mina favorit låtar!. KYSS

Jag och jullish :) Hos furre hehe

Alborosie - waan the herb



Bloodhound gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo



Nocie - en kväll i tunnelbanan


Den här sista låten har en GRYM betydelse!


Kisses / Mickis ''reggae'' wilberg


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett med gööligt

2010-01-26 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback