Planer lá Jias

Här har ni resten av veckans planer. De som är kvar iaf, Så ni vet hur de ser ut för mej i helgen m.m Kisses

Träffa sötnosen
städa rummet ordentligt den här gången.
Plugga till VG/MVG Matte provet på fredag
Film mys med den bästa
Plugga till överiga saker, bla B språks skrivningen, Engelska gloserna, Kemi & Fysik läxorna. Jag har inte gjort ett skit av dom alternativen, och jag har de mesta till på fredag och imorrn ska jag till sötnosen. Jag kommer skita i allt
Glo på killar med Dorota på sönda, hehe hon måste fixa sej en kille.. Hon blir fan desperat snart.
Köpa smink & Fixa terminskort!


Kommentarer
Postat av: den bästa av alla :) Naaadja !

haha puss love <3

2010-01-27 @ 22:34:52
Postat av: D'

Puss på skinkan baby

2010-01-27 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback