patetiskt -.-'

moa om Hello!:
Kära julia du e tönt nu har du insett det hedda emmily och alla typ mickis och simon och dom bryr sej inte längre om dej du e en random tjej nu!så ta vara på ditt liv medans du lever för jag bor i tumba och jag kmr fan ta dej och banka skiten ur dej om jag ser dej i salem igen jag är den nya "julia" här nu du e inget till och medd gabbe har börjat sprida rykten omd dej så inse det gmn ingen med ingen menar jah INGEN kmr ihåg dejh.....xoxo

sv: haha men gumman då, är du den ''nya'' Julia? Du kommer aldrig kunna bli som mej hur mycke du än vill. Folk kommer ihåg mej mycke väl å jag har bra kontakt med dom i salem. Rykten är sånt som folk hittar på för att dom själva mår dåligt så dom vil hitta på saker om andra så dom själva kan känna sej bättre. Å du säger att jag e en random tjej nu? vad va jag innan. Hahha jag vet att du älskar mej men du kommer aldrig lyckas med ngt av de du precis sagt. Och om folk sprider ryckten så måste dom ju komma ihåg mej eller? De kommer aldrig komma en ny Julia för de finns bara en. sorry, Å haha vadå ska du banka skiten ur mej för att du är den nya julia? herregud gumman. Du kan ju inte banka skiten ur mej då finns de ju ingen du kan va som? så kära moa lägg ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback