om killen

Hur ser din drömkille ut? Har haft många drömkillar så vet inte
Gillar du killar med brunt hår? ja
Gillar du killar med blondt hår? ja
Vad kollar du på när du ser en person första gången? Kroppen, utseéndet, å hur han beter sej allmänt
Ihop med en kille som inte är snygg å är jätte snäll eller ihop med en grymt snygg kille som är skitdryg? grymt snygg men dryg isåf, Man kan ju inte bara ha en snygg för dom är säkert på en skala 1-100 e dom 80.. Jag ska ha en som e 100.
Gillar du killar som har smak för musik? Spelar ingen roll, bara de inte e ''ååååh älskar dej saknar allt vi hade'' blablabla skitmusik.
Gillar du players? Som polare ja, dom e fan grymt roliga ändå asså..
Är du förhållande-typen? maybe, testa?
Tänker du på vilka personer killen umgås med, eller? Nej, varför skulle jag de är ju ''han'' jag e intresserad av inte hans polare.. Fast de finns undantag
Bad boy eller mammas pojke? bad boy, Fast mammas pojkar kan va gulliga
Har du någonsin blivit kär i andra könet?? hahahah nej, Jag har för mycke killar, har inte tid med tjejjer
Skulle du kunna tänka dig att vara otrogen? De propå situationen
Har du blivit kär i din tjejkompis kille? Jag va aldrig kär i han men hände andra grejjer..
Det värsta en kille kan göra i ett förhållande? Förnedra en.
Har det hänt dig att en kille är otrogen mot dig? Nej varför skulle de hända för, Har han mej har han allt.


Kommentarer
Postat av: Hannah

du e som du är gumman

2010-01-09 @ 00:20:40
Postat av: Anonym

Moahahahhahahhahah

2010-01-09 @ 00:20:57
Postat av: the king

Jag e din dröm baby

2010-01-09 @ 00:21:24
Postat av: R

shiet ;))

2010-01-09 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback