stuff


 
1) Hårspray
Från Wella Som nästan alla tjejer använder mer eller mindre, right girls? Sen så luktar denhär jätte gått också jammi.

2)Bodylotion
från Matis använder den efter att jag duschat, Den e så grymt bra!

3)Hårkur
Jätte bra ''sak'' hehe, från wella. Jag lägger den i topparna på fuktigt hår å låter de sitta inne ett tag innan jag sköljer ut de. luktar jyvligt!

4)Bodylotion
från Decleor, har en extra de är ju kul att veriera lite, right?

5)Bodyparfym/fuktspray
För kroppen, Den spräjjar jag på hela kroppen efter att jag smörjt in med osv. luktar jätte gått

6)Hårinpackning
Från Gliss som e grymt bra, fast använder inte de så ofta kanske nån gång i veckan de räcker.

7)Aromessence baum
från Decleor Till ansiktet, Grymt bra efter att man har varit blöt i facet så man inte bli torr.

8)2st prover
från Decleor! Jätte bra ansikts kräm.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart köper man allt dedär?:) kram

2010-02-28 @ 15:13:50
Postat av: sara

De undrar jag också, vart köper man allt?fast jag vet ju vart man köper wella och gliss produkterna men inte allt andra. puss

2010-02-28 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback