Slagsmål i helgen

Glömt att berätta men jag måste fan bara berätta!
Jag va på en fest & snackade p hade trevligt som vanligt. Sen fanns de en tjej där vid namn Linnéa Jonasson som verkade jätte trevlig! Fast hon va den värsta fjortisen som jag sett sen 07! Efter ett tag blev hon på hugget & kom fram till mej å frågade:

Varför har du tagit mina cigg?
jagba: Jag har inte tagit ngr jävla cigg, va inte så kaxig


Då blev hon skitsur! Så när hon gick ut för dörren skrek jag fitta till henne.
Då kom hon fram till mej & hade nästan näsa mot näsa. Då började säga lite dumma grejjer typ att hon är äcklig fjortis, fitta, Emo, Tjockis.. & allt möjligt. Jag gav henne några smällar på käften (Hon lyckades få till ngn på mej med) Sen kom hennes polare imellan som jag försökte prata med typ: Gå bort anars får du också en! Snälla gå bara! (hon verkade liten så ville helst inte slå henne) Fast hon gick bort tillslut

Jag & fjortisen Linnéa Jonasson fortastte bråka & slåss.
Efter ett tag backade hon & börja gå & skrika massa saker?

Jag ba: Dra inte? Nu springer du ju bort kom hit & snacka ist eller är du rädd för att få mer stryk?

De va hon tydligen! För hon fortsatte gå snabbt som fan iväg från mej å skrek äckel m.m & Då sket jag i de.

Dagen efter va 2 av mina knynävar nästan borta. Jag hade slagit in dom rejält.. & Jag va röd över alla knytnävarna. HAHAH! själv fattar jag inte att jag våga för hon är typ 7 gånger störra än mej.. men whatever.. haha Vilken natt..


Kommentarer
Postat av: Sofiea

De va prob med din kille? Vad hände?? Är ni fortfarande tillsammans??

2010-08-15 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback