..

Sitter & dricker cola och gluttar på Two and a half men as usual. Har faktist rätt tråååkigt. Har läxor som ska göras & massa skit. Planerar faktist lite för imorrn också. Ska ju till oskarshamn med min älskling efter skolan. S ska vi hem till han & mysa lite. Kanske dra ut en sväng vem vet? Ska försöka fixa batterier till kameran också.

Har jag berättat at Första skoldagen SÖG!? Somna på lektionen å grejjer. 
Ofta man har vanligt skoldag första dagen efter sommarlovet? Började samma tid som vanligt också. Helt wierd, Så är de väll inte i sthlm? Där brukar vi börja vid 10 kanske å bara ha upprop sen får man dra hem. 
Men vad ska man säga.. Får väll stå ut ett år till antar jag. FUCK, Men de ska nog bli kul hoppas jag. 
Nu blire att gå ner & röka sen sno Kola-Kakor hehe mummmmms! Chiaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback