Back home

Kom nyss hem frn älskling nu! Gårkvällen va faktist rätt okej. Men hann inte dra ut, Kändes somo jag va för full för de eller vettefan. Jag & Nathalie satt och snackar ''serious talk'' blandat med känslor m.m, Johans 1 polare va där också Jimmie & Jonathan mycket trevliga!

Idag finns de inte mycke att hitta på faktist. Ska nog glo på Two and a half men as usual *blink* Sen måste jag ju säga att statistiken ökar & ökar. Men varför inga kommentarer? Ngt ni undrar efter? De är bara maila eller vad som. Dom flesta har ju fått svar hoppas jag. 

Dehär har jag på mej just nu, Lånade ett par jeans av Johan för att jag råkade tappa glöden & Hela ciggen på mina nya strumpbyxor :/ Dom höll inte ens ett dygn! Jävla skit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback