Vecka 16


(dag) skola, Tränat, kämpa med pollen allergin plus de ni läst

Slutar 15:10 ska till vårdcentralen 16:00 så får vänta i en timme
Bussen går 16:20 den missar jag så får vänta till den som går 17:45.
Plugga, Träna

Astma läkarn på morgonen
Slutar 14:15 sen drar jag & solar efter de ska jag till optikern klockan 15:15
Får efter de skjuts till ekeby å spela tv spel, glo film m.m!

Tandläkarn på morgonen! Fy så hemskt *snyft*
Hitta på ngt med ngr antar jag. gå ut kanske? Eller be sötisen natalie komma..
..Om hon nu inte hatar mej vill säga

Sova borta? Fest?
faktist INGEN aning om vad jag ska göra denhär dagen
 men de kommer jag säkert på under veckans gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback