Plastic

Människor blir aldrig nöjda med sitt utseénde, Speciellt tjejer! Dom ska alltid göra ngt med kroppen, typ se ''plastic'' ut, visserligen gäller de killar med men titta nedan hur mycke av de
här har killar gjort för att se snyggare ut..?

Färgar håret
tatuerar sej
Piercing
silikon
Läppförstoring
solarium för att se brunare ut
Fettsugning /lever onormalt för attt se ut som en pinne
Fixar extranaglar
Förstorar kindbenen
Bleker tänderna (fast visst de e ju bra..)
Förlängar ögonfransar
Förlänger Håret
Man kan ju ändra hudfärg (kolla bara på Mickeal Jacksson)... Eller hur han stavas, dont care

Jag tror ni ser poängen? Fan va mycke man kan göra med sej själv, Vi alla vet nog en person
som gör de mästa för att se ''Plast'' ut. Finns de ngn jävel som tycker att de är fint med för mycke fejjk?! tror inte de..

Kommentarer
Postat av: Bästis<3

Hade du varit all natural hade du kunnat skriva alla det där sakerna utan att jag brytt mig, men så vitt jag vet har du gjort säkert hälften av sakerna på din så kallade "lista". Hahah asså orkar inte med fjortisar som skriver om allt de själva gör fast häver det över andra personer bara för att dom inte har någon fucking självbild & ser inte själva att det är sig själva dom pratar i verkligheten. xoxo

2010-04-16 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback