Lite info

Ja ja jag vet emmily, jag tog den av dej.. Men har så trååkigt you know ;)

- Välj 5 komplex med dig själv :
1 . För kort
2 . Överreagerar & blir lätt sur
3 . Magen
4 . Min vikt!
5 . Ögonfärg, vill ha blåa!

- Välj 5 bra saker med dig själv :
1 .
2 . My lips
3 . Rumpan som är älskad av alla
4 . Ögonen
5 .

- Välj 5 stycken måsten var dag :
1 . Sminka mej
2 . Träffa /sncka med värdens sötaste simon
3 . sola
4 . Datan
5 . Platta håret

- Välj 6 sanna saker om dig själv :
1 . Cola & Godis är de bästa som finns
2 . älskar att spendera pengar!
3 . Älskar att kommentera andra
4 . Funderar på att rymma hem till sthlm ibland
5 . Hatar när allt är mitt fel
6 . älskar mitt liv!

- välj 5 hårfärger du haft :
1 . Porrblond (vithårig)
2 . Pissblond (gul)
3 . sandreblond
4 . Mörkt, vet inte riktigt va de va för färg
5 . Brunt med slingor

- Välj ut 5 av dem bästa vänner du haft under ditt liv :
1 . Mickaela Wilberg
2 . Emmily Dahlberg
3 . Annica schärli
4 . Pontus Norman 
5 . Dorota cyvolska ++++ MILLAN ofc!  

- Välj 5 minnen :

1 . Alla sommarkvällar 2009
2 . Första gången jag träffa simon
3 . När jag flytta till småland
4 . Första grälet mellan mej å simon
5 . Alla bussturer genom här & var!

- Välj 5 personer som påverkat ditt liv på ett viktigt sätt :
1 . Morsan&Marko
2 . Mickis Wilberg!
3 . Emmily dahlberg
4 . annica schärli 
5 . Simon solstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback