svar på tal äckel

De här skrev nån random som inte vet ett skit om mej hon vågar inte ens skriva vem de är? Fega jävla äckel Hör av dej så kan vi snacka lilla du.

Från: anonym
- ditt hår är grönt.
du vet väll att man ska vara smal för sånna koftor?



Mitt hår är grönt? De finns ingen som har sagt de tidigare konstigt att du kommer från ingenstans å säger de du kanske ska ta en titt i verkligheten? hmm, mitt hår är inte grönt de är kameran svårt att fatta? Tönt.
okej, Jag är inte smal Men fan heller tjock.
Väger ca 47-48 kg är 14 år & är ca166cm lång.
koftan är 2-3 varv runt mej så jag ser större ut haha whatever. Men lilla sötnosen du kan få se en bild på mej i linne är nedanför smal? äh nej, tjock? är nej, normal? äh ja.

om du har svårt att scceptera mej kan du ju bara dra ditt äckel. Om du tycker jag är tjock å har grönt hår är de ju fan schrek varning?! ser jag ut som schrek? nej trodde väll de, Så du behöver inte ens läsa min fucking blogg. Jävla fulafan. stick?


Kommentarer
Postat av: amanda Fernandez

Hur vill du ha då ?

2009-09-22 @ 02:02:07
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Annica

asså julia palla ta åt sej av kommentarer som bara visar att folk är avensjuka

2009-09-22 @ 16:00:32
URL: http://annnicamuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback