Patetiskt..

Hej bloggen. lite skvaller här.. Min som kallade syster hade en pojkvän som va på semester i turkiet i 2 veckor. Tror ni att hon är trogen? nää.. Dom 3-4 sista dagarna innan han kommer hem så strulade hon md en kille som hon jämt ha tyckt varit söt å så (fittigt) så hon höll på md han i ungifär 3 dagar tills han kom hem då hon berättade allt. Hno säger att de va hennes största misstag att vara otrogen fast till killen som hon höll på md säger hon att hon älskar honom å grejjer vilket inte är sant. När min systers pojkvän kom hem skulle ju dom förstås snacka. På kvällen fick jag höra att han skulle sova hos henne.. undrar vad som hände den nattten för om hon knullade md sitt ex dåra eftersom han dumpade henne efter att hon hade berättat att hon hade varit otrogen.. så OM hon knulla md han så är de jävligt slampigt.. Jag undrar vad hon tänker md för liksom man kan ju inte säga att man älskar ngn annan och göra så att han får känslor för henne sen knulla md sin föredetta pojkvän? sjuk grejj.. undrar vad hon tänker md ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

e de annica???????? :O:O

2009-05-18 @ 15:23:03
Postat av: Jias

vem undrar?

2009-05-19 @ 21:09:01
Postat av: annica

varför tror du att det är jag !



vem är det som skrev : e de annica ???? :O:O ?

2009-05-22 @ 12:54:03
Postat av: Jias

ingen aning..

2009-05-23 @ 02:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback