Helgen förstörd..

Idag har jag varit med eela å massa fler. Dagen började bra sov hos mina kusiner tobbe och matte schmidt gud vad jag älskar dom två!. Sen lite senare vid 11 på kvällen så ringde Mia och undra om jag ville på fest men..... jag skulle ju sova hos mikis och hon ska vara hemma 11 så de gick inte,. Sen poppade de upp en liten nyfödd blondin (nathalie) hon va så jävla packad, vingla hit å dit.. spydde gjorde hon med. samtidigt som natta spydde så tjafsade jag å mikaela för att jag å annica skulle dricka imorrn. Mikis blev helt crazyyyy å började tjafsa å skit då frågade jag när vi skulle vara hemma hon ba: typ vid elva... liksom de går ju inte ? jag måste ju hjälpa nathalie tänkte jag å då sa jag att jag inte kunde sova hos henne å shit. hela jävla helgen är förstörd pga envisa mickaela som blir sur på allt som man gör fel. skit samma hon kan döööö den där jävla fjortisen som rufsar upp håret FAST hon ska ha mössa... wierd? Nu ska jag slagga å ta hand om natta. puss och smek    

                 


Kommentarer
Postat av: Mikaela ''eelas''

Julia, du kan ta och radera inlägget direkt.

Du är patetisk vet du de ?

Och om jag ruffsar håre och endå har mössa ? Låt mig. Jag har iaf inte brunutansol och säger kolla jag har solat kolla vad ajg e e brun!

2009-05-04 @ 11:37:14
URL: http://mickaelawilberg.blogg.e
Postat av: Jias

vadå? du har ju också brunt utan sol? lr hur..

haha vadå patetiskt. du är patetisk!

2009-05-06 @ 19:23:10
Postat av: Mickis

Yes i have! Jag använder brun utan sol. Och kan också erkänna det !

Och varför skriver du att jag är fjortis? Du är GRYMT mycket mer fjortis en jag. ! HAHAHAH Jag e inte ens i närheten lillagumman. !

2009-05-06 @ 20:11:46
URL: http://mickaelawilberg.blogg.se/
Postat av: Jias

du kan vara lillagumman, visst mickaela jag kanske ser mer ut som en fjortis än du men du har större personlighet som en fjortis än vad jag har. varför ens påpeka att du inte är fjortis om du et att du inte är de? och vadå ''också ersänna de'' du skrev: Jag har iaf inte brunutansol. så ...?

2009-05-08 @ 00:45:30
Postat av: Mickis

Nej för jag är äldre än dig :) lillen ;O

Du ser mer ut som en och beteer dig mer som en. Det är inte jag som dricker för att bli full ? Och jag skriker inte lika mycket som du. Och jag påpekar det för att du påpeka först.

Jag skrev att jag använde brunutan sol :) MOTCHERFUCKER! :)

2009-05-09 @ 12:37:02
Postat av: Jias

mh ah jo tjena. ah du mh..

2009-05-11 @ 22:21:28
Postat av: Jias

mh ah jo tjena. ah du mh..

2009-05-11 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback