yasterday

Hejsan allesammans, Ni ska få se lite bilder från igår hade jag tänkt. Jag va ute en stund med jejje, emilie, mickis & amie. De blev typ kaos dom hoppa på varandra å grejjer såg skit kul ut hihihi :)
 
lite bilder..

          
            Jejje / euwh  hahah! hon kmr döööda mej om hon ser att jag la ut den hihi

          
Emilie / takethis

          
hela gänget.. fast mickis saknas (?)

           
Nu börjar matchen.. vem kommer ge upp ?

           
Jejje & amie faller, Ger dom upp? 

           
Hehe keff tar hela tjejgänget fan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go girls

2009-06-22 @ 19:38:10
Postat av: http://amietouray.blogg.se/

Jag ska döda dig Julia ! ;o

2009-06-26 @ 14:06:03
Postat av: Jias

hahah kom då! hahahaah

2009-06-26 @ 14:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback