Stockholms stad

Nu är jag hemma har precis varit i stan med mickaela. jag köpte ett par svarta strumpbyxor på gina och en piercing kula (vit med playboy). På väg till gina stötte jag & mickh på 2 bråk de va liksom vuxna som stog å tjafsa (började slåss) på vägen å skit! ;O På tåget hem så träffade vi mickis ex Jacob, david & ngn liten snubbe kmr inte ihåg vad han hette. De va skit kul mickis kasta vatten på Jacob å grejjer hihihi, så de va riktigt nice. Senare idag ska jag nog tagga & sola fast de vet jag inte riktigt säkert får väll se. Ska vara med Mickis som vanligt. ska nog röka nu börjar bli röksugen, lets smoke.. /smek
                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grymt fin bild julia! :o

2009-06-22 @ 17:29:42
URL: http://anggeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback