slutat

Nu är de så som ni kanske märkt.. att jag har slutat blogga. De beror mycke på att jag aldrig är hemma jag är oftast hos min älskling mickaela å hon har ingen tillgänglig data. Men btw så va de skolavslutning idag, jag trodde att den började 10 men den började halv 10 så .. jag kom lite försent, ingen dricka idag på skolavslutningen fast typ alla andra ska dricka så skippar jag å eela det. Just nu sitter jag med datan i knät, funderar på att ladda ner en film medans morsan & mikis sitter å tittar på skräck eller något på 6an vette fan vad den hette typ cold creek mannor eller något. Verkar hyffsat bra. Men ska tagga in på playahead/msn eller nåt. kanske hörs någondag om jag pallar blogga. puss & smek will miss you // Jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback