skolan

Nu är jag hos mickaela vid datan kom precis hem från sommarskolan. Idag va de fakstist kul, vi tugga tuggummi hade klubbor å reta lärarn lite. Fast ändå fick man något gjort ;O Ganska ovanligt av mej faktist .. Folk kanske tror att jag går där för att jag är typ säääämst i skolan visst kanske är de.. men de är bara 2 st ämnen som jag inte uppnåt målen i & de är engelska å svenska. På sommarskolan har jag matte för att jag vill ha ett stark mvg, jag har bara en sak att göra typ någonting med algebra & ekvationer sen har jag mvg i matte! :) Människor garvar när jag har lyckas med någonting eftersom jag är den där stökiga personen men man kan faktist grejja saker å ting om man verkligen vill.. /Jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback