mitt i prick



lite små hemlisar som Julia avslöjjer..

* Jag röker fast de kanske ni visste.
* Jag brukar (inte alltid) ha svårt för andra blondiner fast de händer inte ofta.
* Jag är lite små rasistisk av mej. Jag har inte nånting imot alla turkar/blattar men vissa har jag väldigt svårt för!
* Jag är grymm på att paddla kanot! hahah .. konstigt va? fast jag gillar inte att bli blöt
* Julia kan inte cykla! Jag har glömt bort hur man gör. help me (?)
* Jag har varit emo, dunderfjortis, hårdrockare m.m ...
* Julia säger vad som helst på fyllan utan att tänka efter  (not good)
* Julia blir lätt irreterad nuförtiden.
* och jag är livrädd för att ta hål imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

thaha buusted

2009-06-28 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback