jadu mickis.

Nu bråkar jag & mickaela igen, tror nog vi har börja komma ifrån varandra. Igår så skulle jag va med henne & emmily. Fast sen senare så träffade jag pontus så mickis & emmily skulle typ in så jag väntade kanske i 2 timmar eller något med pontus. Men dom kom inte då trodde jag typ att dom hade dissat så jag tagga till bergvik pontus pallade inte. Eller bergvik å bergvik jag va vid enstaö man tar kanot från bergvik dit. Liksom då tror mickis att jag dissa henne? jag fattar inte hur de går till. Så mickis blev lack. Tydligen va hon de idag också. Vi hade bestämt att åka till stan idag men nej de går inte för hon är i mölle med annica & emmily!? vafan är de för en jääävla stil. Jag vet inte riktigt men jag tror att våran vänskap inte kommer hålla mer än 2 månader till. Jag skakar så ursäkta om de är stav fel hoppas ni fattar. När jag hörde att mickis va i mölle med dom och att hon kommer hem om 2-3 timmar tänkte jag.. KOM HIT NU VI SKULLE VA. men pallar inte hoon hare egna beslut. Men de sårade mej så jävla mycke så jag började fan gråta. De är liksom så jävla jobbigt för när hon är borta vem ska ta hennes plats? de finns ingen som mickaela men jag är trött på allt skit. i 3-4 dagar i rad nu. Och jag menade inte när jag sa att jag hatar dej för de gör jag inte. När du är borta är inte jag hel. liksom inte mej själv måste verkligen alltid ha dej nära varför vet jag inte men.. Men ska jag prata med från morgon till kväll vem är de som jag kommer ta en massa bilder med. Vem är de som kommer hjälpa mej städa eller vem kommer åka till stan med mej och göra allt du & jag brukar göra om inte du är här (?) Saknar dej redan men fattar inte varför du gör såhär. du gör mej så skakig & nervös. Antingen så är vi kompisar & du slutar med de du håller på med. eller så är våran vänskap slut. De kommer va svårt men jag orkar inte bli behandlad så jävla dåligt hela tiden. Trodde inte du va sån..

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

catfight!

2009-06-26 @ 15:43:58
Postat av: Mickis

VADDÅ JAG BEHANDLAR DIG ILLA? ÄR DU SJUK I HUVET ELLER MÄNISKA! DU BEHANDLAR MIG SOM OM JAG VORE EN LITEN SKIT. DU LIKSOM ÄR FETT BICTHIG OCH UPPKÄFTIG OCH KALLAR MIG SAKER SEN SÄGER DU ATT JAG BEHANDLAR DIG ILLA? OCH ISÅFALL, UNDRA VARFÖR...

2009-06-26 @ 20:09:05
URL: http://mickaelawilberg.blogg.se/
Postat av: Julija

Jupp sån är jag, acceptera eller dra!?

2009-06-27 @ 00:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback