I'm the best!

Nu har jag inte druckigt på en månad. Drack inte ens på skolavslutningen! Fan asså nu har lille jullan lärt sej. Polare garvar när dom hör de här men de är faktist sant tror de eller ej så julia nu slutat dricka! & när jag börjar 8an så är slut med skolk & med rökningen men hur de kommer gå kan jag inte säga.. Men de där med drickandet är bara läjligt visst man kanske kan dricka ibland men när man är så ung som man är så är de inte så bra man kan väll ha kul ändå eller? Alla sa de till mej förrut men jag lyssnade inte. Så alal unga alkolister därute kommer lära sej så småning om tro mej! /smek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra!

Du är duktigt som avstår tjejen!

2009-06-19 @ 11:49:03
Postat av: Anonym

ofta du slutat dricka!? hah..

2009-06-21 @ 14:27:35
Postat av: Jias

ja.

2009-06-21 @ 14:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback