HELG!

Någon annan som har lägntat till helgen? de har jag, fast jag vet inte vad de är jag har lägntat till.. De är typ bara en känsla liksom ''Nu är helgen här!'' Kanske ska sova här hos mickh men vi får se anars ska jag väll chilla galet hemma antar jag.. Igår kväll snackade jag med en idiot som vid namn är mattias är sjuk i huvet.  Blev så jävla lack idag också när han tror massa skit som inte är sant. Jag är såååå trött på när folk/idioter ljuger! speciellt om en sån sak. Sen så kallade han mej hora å skit. Jag är så jävla trött på den människan! Liksom om han ska säga något så kan han säga nåt moget eller vettigt! Nu ska arga Julia tagga någonstans hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback