.



* Jag hatar när människor står å glor med bitchblickar som om dom är något.
* Jag hatar vårrullar, De smakar ju skit? fyfan man spyr ju på skiten.
* Jag hatar allt för dryga killar. Hur jävla irreterande kan de vara?
* De finns någonting jag verkligen stör mej på & de är äldre som tror att dom kan få göra precis vad dom vill & liksom säger åt en att inte göra saker vafan är de för jävla skit.
* Jag hatar också mina grannar. Dom är hemska & sjuka i huvet.. Fattar inte vad dom tänker med.
* Sen är de en sak till, ungdommar som inte säger vem hon/han är via sms eller när dom ringer & vill något.







* Jag älskar Mickaela wilberg, fast de är ju en självklarhet
* Jag älskar verkligen killar (fast vissa mer än andra) Typ besatt i dom.
* Jag älskar smink jag kan säga att de inte är de bästa som finns men vad skulle man göra (som tjej alltså) utan smink?
* Jag älskar att åka bort (inte utan mickaela). De behöver inte vara långt men bara bort från salem ett tag.
* Jag älskar att skrämma mickh de får en verkligen på gott humör +att man får ett gott skratt! hihi :)
* Jag gillar/älskar också att shoppa men de gör väll alla.. eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att veta

2009-06-23 @ 12:48:52
Postat av: sofia

love to schooop!

2009-06-23 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback