bläääääää

Någon annan som tycker att vädret suger här? fyfan, första dagarn på sommarlovet ska de regna -.- så jävla typiskt. Idag vet jag fan inte vad jag ska göra, de är ju så jävla trist väder så man orkar ju inte direkt gå ut. Men får se vad jag & mickaela ska hitta på. Måste ju finnas något.. ? Idag är de faktist mindre än en månad tills jag & mikis ska till öland.. fan vad kul de ska bli, ser ifram emot de som fan! aja.. Mickaela söger att hon ska bli nyttig?! någon annan som inte tror på de? hahahahhaha. Men nu ska micks beställa en bikini hörs bye! 

Kommentarer
Postat av: SAGA

Fan vad fin bild!

2009-06-14 @ 19:09:28
Postat av: Jias

hah.. Tack hjärtat

2009-06-14 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback