tsss..

Nu får bloggen en liten diss.
Hahah jag har kanske inte bloggat på hela daaan ''diss'' mem jag gör de nu eller hur (?)  Idag har jag varit lite överallt chillat med ngr kompisar å så helt vanlig dag/kväll faktist.. inte gjort ngt speciellt. Igår så va jag med mattis blom (wooouw) De kändes faktist bra har saknat honom jävligt mycke helt ärligt. vi snackade å så. 2 rubriker jag aldrig kommer glömma:
-  Du är ju besatt av killar har du en i handväskan ocksp eller? (han sa ngt sånt)
-  Ja... Från en bastu till ett spöregn '(pga vi träffades i en bastu för första gången för ett år sedan)
jääävligt trevligt va de faktist fast han tyckte inte ens att jag förtjänade en kram!? -.- aja han är som han är kommer ämdå alltid älska honom varfl vet jag inte. Jag säger liksom till honom att jag inte gillar han längre fast på något sätt gör jag de. wieerd vah haha? skulle lyssnat på emmily; Träffa inte honom för då kommer du bara bli mer besatt i han/ gilla han mer.. Så träffa jag han ändå (idiot)

Kommentarer
Postat av: Emmily

Jag sa ju det, lyssna på mig nästa gång älskling!

2009-07-09 @ 12:16:26
URL: http://emmilys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback