Trodde du ja..

Postat av: (?)
EHHHH trodde det va du, ganska fjortislika


3 saker hon har
*  hon har 1000 lager fondation
*  vitt på läpparna
*  1000 lager mascara

3 saker jag inte har
*  Jag har ingen fondation
*  Visst jag kanske har lite mascara men fan inte så mycke!
*  och jag har absolut ingen jävla vit sak på min läppar.

Sen så lille du som har skrivit de där.. Skicka email address lr ngt ska du få se på vad?
liksom visst jag kanske är blond men man är fuck heller fjortis för de? Inte för jag tar åt mej så mycke men
ville bara att du skulle veta att jag tycker synd om dej..


Kommentarer
Postat av: sara

anmäl dig till veckans blogg ! wiikluunds.blogg.se!

2009-07-21 @ 11:24:05
URL: http://wiikluunds.blogg.se/
Postat av: M'

varför ens skriva ett inlägg om fjortisar om du hatar sånna julia? Ignorera dom bara. Alla får se ut som dom vill.



btw, börja videoblogga :D

2009-07-21 @ 18:17:56
Postat av: MARIA ♥

Skitfin bild i mitten på din header!:o

2009-07-22 @ 20:46:07
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback