The last day

Idag ska jag å mickis chilla så jävla gaaaalet sista dan!
Dt hände ingenting på dan men på kvällen då small de.
Vi satt vid brasan lyssnade på musik med alle min ''lillebror'' han är så jävla rolig!


De som förstörde restan av kvällen för mej va att Jimmy blev lack på mej för liksom
han sa att vi va typ tillsammans här Vi har hållt på hela tiden å alla tror ju också att vi är tsm.
De hade tydligen kommit fram folk till han och sagt att hans brud håller på med andra(?)
Jag strulade med 2 andra pers men liksom jag visste inte att han skulle ta de såå seriöst visst han har ju
sagt till alla att jag är hans blondin å blbalbalbalbla, Men jag visste inte att de va 100% seriöst? han kunde ju sagt något.
Men nej de gör han inte han säger helt plötsligt nu på lördag kväll att vi typ va tsm å grejjer. Jag kanske känner mej jävligt dum eftersom Jimmy har bara hållt på med mej, Medans jag har strulat med 2 st andra de låter inte bra å jag ångrar de också. Den där Jimmy (x4) kan ju få vara sur ett tag antar jag .. de är bara så jävla synd Fast de som händer på öland stannar på öland..''/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback