the end



 ahapp, nu va de slutet för oss två. blond and blonder. fast de är inte så konstigt med tanke på att mickaela har svikit mej. Visst de kanske är löjligt att bli sur för ngt sånt litet men om man lovar något så lovar man något de spelar ju ingen roll vad de handlar om. Jag bryter inte ett löfte som man har i förtroende om någon. Sen säger hon ''men dåså kom inte tillbaka och vill bli polare igen'' eller något sånt. Så messar hon mej idag ba: julia jag pallar inte bråka blablablbal.. visst de är klart jag bryr mej om henne men de funkar inte. Har man brytit något så har man. Då får man ta konserkvenserna efter de. thats it?  inge mer med de liksom. Vi kommer nog bli kompisar så småning om men de är nog efter ett bra tag. Vi kommer nog aldrig bli systrar igen. The break up säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet assåh, ni är tyyp paow och dessi 2 eller något. Ni bråkar hela tiden? hallå herregud

2009-07-25 @ 16:12:31
Postat av: Mickis

Gud så moget och skriva om bråket i bloggen julia? Ta bort inlägget nu. Annars anmäler jag bloggen!

2009-07-25 @ 22:05:39
URL: http://chewcandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför ska du anmäla det Mickis ? :s hon har vell antagligen sin blogg för att skriva vad hon känner/tycker ?

2009-07-26 @ 23:54:53
Postat av: mickis

jag vill inte att hon skriver något om mig. Så nu har du svaret..

2009-07-28 @ 13:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback