svaren

Postat av: Angelica
http://anggeliica.blogg.se/

Vad tycker du om Angelica Johnsen? ;)
Hon är en mardröm när man bråkar med henne.
När man umgås md angelica är hon underbar kompis.
 anars så är hon väll rätt retsam ... haha

Har du en enhörning i garderoben? :)
Hahah nä varör skulle jag ? :)

Tycker du att du är en kaxig liten sak? ;)
Kan väll hända att jag kan vara en kaxig liten sak ibland.
Men absolut inte alltid

Postat av: kristina
http://kristinanorin.blogg.se/

varför umgås du inte med Annica så mycket längre :)?
Vet faktist inte vi står ju varandra rätt nära. Har rätt kul ibland när vi
är å så. Fast helt enkelt umgås vi med olika personer.
och jag har fullt upp med min älskling Mickis.

Vad tycker du om kristina ärligt :) 
En söt liten blondin, rolig osv. Känner 
inte henne så bra faktist bråkat.
 men hon verkar trevlig 

Postat av: sara 
http://wiikluunds.blogg.se

hur många gånger har du färgat håret ? :)
Shit vad svår fråga... På ett halvår kanske
typ 20-30 gånger.

Vad tycket du om sara :) ?
Känner inte henne men hon verkar snäll,
söt liten människa på jorden haha <3


Postat av: Mickis

Hade du ett monster i garderoben som du sa till pontus? Isf, va heter den =D
Jag har inget jävla monster där. Jag sa så för att lilla skiten pontus inte
skulle gå in å rota i den. De fattar väll vem som helst.

Postat av: william Huss


Gillar du kebeabsex?
nej
Får jag ta dig i tvåan? :) känner inte dej. sorry

Postat av: Robin


vrf knullar du med så många människor?
Jag knullar inte många Robin. Lägg ner

tycker du att du får kärlek ifrån din mamma?
Tillräckligt

när du knullar suger du av dom personerna?
fröken nyfiken?

skulle du kunna knulla med mig?
Nej varför*?

tycker du att du är billig?

Jag e inte till salu.


ANONYMA
 
anser du att du är en fjortis?
Nej absolut inte . USCH


Hur många har du knullat med ock hur många gånger??

Fuck you?

Är de sant att du sög av Jp
nej bara rykte

hade han stor?
Fan vet jag ? Fråga honom själv om du e intreserad

Tyuker du att du är fjortis?
Jag varken anser eller tycker att jag själv är fjortis.

hatar du saga?
Nej? varför skulle jag göra de? har hon gjort mej något?


 Finns det någon du alltid kommer att gilla/älska? oavsett vad?
Ja. Han heter Mattias eric william blom. Jag kommer verkligen alltid
gilla honom varför vet jag inte men han är typ speciell på något sett
han har alltis fått mej glad. Sen är han jäävligt söt/ & snygg!! hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför funkar inte "Mickis" blogg? :O:S

2009-07-05 @ 22:58:08
Postat av: ..

helt otroligt att du hänger ut halva ditt privat liv.. blä,suck,skäms!

2009-07-07 @ 12:07:51
Postat av: Anonym

Palla fråga hatar du saga -.-

2009-07-10 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback