stäng käften förfan

Det här skrev ett hästfreak till mej helt random från ingenstans..

Postat av: sara<3
handlar ditt liv bara om att röka o suga av jp mitt i centa ellr fafan hooorrrra jeje e fett ful och du e en rasse så vrf e du vän med henne ??BITCH
http://wiikluunds.blogg.se/


Du din lilla sak, är 120 lång tror att du är bäst å snyggast fast du är en kort dvärg?
å varför jag umgås med jejje är de för att hon är jävligt snäll ska du veta jag har också sagt tidigare att jag inte är helt rasistisk av mej (?) så knip. Mitt liv handlar inte bara om att röka & suga av jp ska du veta för de första så vet du ingenting. Jag va full & han utnyttjade mej men han har fått sitt han blev slagen ngr gånger osv sen så va de inte mitt i centrum ja är knappt i centrum. Är du avendsjuk på något sätt eller? liksom du ser ut att vara lika liten/gammal som min lillasyrra i 2an ? sen undrar jag varför du tog upp de där med JP du skulle jätte gjärna kunna ta min plats i de fallet skitunge liksom i dont care? JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD när folk öppnar käften utan att veta ett skit kniiip innan jag trampar på dej så liten som du är.


Kommentarer
Postat av: sara

jag vet fan inte ens vem jejje är ?. jag har inte ens varit inne på din blogg förs nu när du sa vid filmis att jag hade skrivit ngt snälla ta bort det här inlägget? dt är ett cp barn som leker mig jag lovar. ta bort dt för dt är inte jag som har skrivit sånnt och jag skulle aldrig göra dt .<3

2009-07-02 @ 22:41:14
URL: http://wiikluunds.blogg.se/
Postat av: jana

tror inte sara skulle göra sånt:s nån sjukt männiksa utan liv har säkert skrivit den kommentaren. :s

2009-07-02 @ 23:23:39
URL: http://ineedamantomakeithappend.blogg.se/
Postat av: carro

Julia gumman, jag tror fan bara att den där jävla sara inte har ngågo annat för sig en att kommentera andra & blanda i sej i andras liv, Sara borde kanske fixa sej ett eget snart :$?



2009-07-04 @ 13:35:06
URL: http://egoiistbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback