onsdag

idag tänkte jag köpa ett par solglas ögon svarta +att de stog bitch på sidan men dom va slut :'(
säkert den där jävla fjortisen som köpt dom! fan vad arg jag blir!!!! är inte på humör. Jag å mickis tjafsade idag
som vi alltid gör. Vi har bråkat varenda dag här! de beror ofta på att jag vill tagga till stranden med jimmy å dom.
De vill inte hon (?) varför vet jag inte de är ganska nice med musik, brasa å en massa folk som är sociala tycker inte ni de? aja hon är lite konstig men älskar henne ändå! Fast hon kan vara sååååå jävligt irreterande ibland. Men de kan alla vara eller hur? Daniell skulle köpa på systemet till mej idag också. Inte mycke alltså för jag vill inte dricka han skulle bara köpa 2 cider som jag på stranden chilla lite å så. Kvällen har bara börjat nu! hoppas de blir röjj ikväll asså. (nice) Just nu sitter jag med datan i knät & lyssnar på: GONE FOREVER MED THREE DAYS GRACE. Den är grymt bra. Första gången jag hörde den va faktist på bloom@ pea jag dör verkligen för den låten. Mattias brukar jämt ha bra låtkoder på pea. snor dom hela tiden hihi. /bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback