Nu förvinner du dåra.

Inatt kl 3 åkte Jeanpierre från sverige till colombia i 1 år.. han sa ''kanske'' en månad.. De kommer kännas konstigt utan honom. Liksom vem ska jag bli utslängd med & irretera lälarna med när du är borta. De är liksom vi dom två stökigaste i klassen men vad händer nu när du är borta :'( I'm gonna be alone without you! Min lilla prick, varför? Om du hade slutat med allt skit hade du inte åkt..? sista gången jag fick höra dej skratt va igår/inatt när du ringde en komiker kl 2 å fråga om han kunde säga någonting kul. så sa han ju, ring inte såhär sent! du är snygg. Lilla jeanpierre började skratta å de gjorde alla andra också. Jag kommer sakna dej bror jag kommer verkligen dt. Jag vet att du har gjort en jävla dumma grejjer mot mej men jag har faktist gjort detsamma.. å du har fått tillräckligt med skit för de blivit slagen. KOM HEM SNART! <3   

                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback