Måndag!

idag va nästan den bästa dagen hitils asså. De va fullt med folk vid stranden
med hög jävla musik & alle fixade brasan å skit Jag & mickis va med Jimmy nick oscar å alla
dom där. De tråkiga va att mickis drog hon typ tröttna eller något fan vet jag.
Sen litre senare började de regna å skit så jag jimmy å alla drog till stora scenen där va de tak haha
Jimmy å nick drack (inte jag, ja e bäst) de var fan jäävligt trevligt där alla sjöng nick spelade gitarr till låtarna
(packad) haha men de gick bra efter ett tag gick vi hem till min lilla stuga där allas föräldrar kröka tsm
wierd dom känner inte ens varann? men whatever dom fick väll lära känna varandra. Min morsa & Jimmys morsa
kom ganska bra överrens. Iaf... Nick Spydde haha stackarn så vi fick bära in han i tältet å skit. Idag vart de rekord.
Jag å Jimmy den turken va ute till halv sex så sov vi i tältet hos han med leo & nick. De blev en jävla hetta på morgonen solen låg rakt på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback